Loading...

اخبار

YoVivo همه تصاویر شما را در یک مکان در iOS جمع می کند

نوشته شده در : 2015/07/12 - 10:07
آیا از چرخیدن بین برنامه های مختلف برای دیدن همه عکس های خود خسته شده اید؟ YoVivo کار شما را ساده کرده است.

مشکل داشتن عکس های پراکنده سرویس ها و نرم افزارهای مختلف این است که شما اغلب مجبور به چرخش بین آنها برای پیدا کردن عکسی خاص هستید.

YoVivo برنامه جدیدی است که این نیازهای تصویری شما را برطرف می کند. در داخل نرم افزار، شما می توانید به تصاویری که در یک لیست طولانی از سرویس ها ذخیره شده اند، شامل Facebook، Twitter ، Instagram ، Dropbox  ،Flickr  و غیره دسترسی داشته باشید.
همچنین شما می توانید عکس های ذخیره شده بر روی دستگاه iOS خود را نیز مشاهده کنید، گرچه برخی مشکلات برای عکس های ذخیره شده در iCloud Photo Library دیده شده که البته این هم همیشگی نیست.

از طرفی برنامه به شما این امکان را می دهد تا اسلایدشوهایی از تصاویر موجود را با کلیک بر روی چند تب محدود ایجاد کنید.

شاید جذاب ترین جنبه برنامه، قابلیت رمزگذاری آن باشد. از طریق این برنامه شما می توانید عکس ها را از طریق شبکه یا سرویس ها به اشتراک بگذارید، هم به روش سنتی و هم از طریق قالب رمز گذاری شده. این به شما اجازه می دهد که به صورت امنی اغلب عکس های خصوصی خود را بدون هیچ گونه نگرانی از اینکه سایرین بدون اجازه شما به آنها دسترسی داشته باشند، به اشتراک بگذارید.


 

دسته : نرم افزار منبع : CNET بازدید : 2595
برچسب ها : iOS

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!